Jeg har faktisk bare spilt tre av spillene på listen der. GTA: San Andreas, Burnout 3 og Metroid Prime 2: Echoes. Jeg med andre ord ikke så veldig godt grunnlag for å stemme, menmen..
Burnout 3 synes jeg er veldig moro til å være bilspill, men jeg er ikke egentlig fan av bilspill, så det blir ikke veldig gøy uansett hvor bra det er.
GTA: SA var omtrent som forventet. Spillet er enormt, og det er masse gøy å gjøre i den store verdenen. Et svært bra spill, men jeg synes dessverre det hadde noen av de samme problemene som GTA 3 og Vice City. Jeg synes spillet har lett for å bli frustrerende. Absolutt noe av det beste jeg har spilt i år, men når ikke helt til topp.
Half-Life 2 har jeg dessverre ikke spilt, men jeg vil våge å påstå at det ikke hadde vært min favoritt i år, uansett. Grunnen er egentlig det at jeg ikke er stor fan av FPS. Jeg synes heller ikke Half-Life 1 er så enormt bra som alle vil ha det til.
Halo 2 har jeg ikke spilt, men har spilt Halo 1 en del til PC. Jeg synes eneren er temmelig oppskrytt, så tviler på jeg hadde likt nummer to mye bedre.
Metroid Prime 2: Echoes liker jeg svært godt. Det er kanskje litt skuffende i forhold til eneren, men det er nok allikevel det beste spillet jeg har spilt i år, i hvert fall av de som er på lista.
Ninja Gaiden har jeg heller ikke spilt, men det ser utrolig bra ut. Hvis jeg kjøper en Xbox (noe som er ganske sannsynelig), så kommer jeg helt sikkert til å kjøpe Ninja Gaiden.
Ratchet and Clank 3 har jeg heller ikke spilt. Jeg har faktisk ikke spilt noen av spillene i serien, så jeg har egentlig ingen anelse om hvordan spillene er.
Rome Total War har jeg ikke spilt, men har spilt Shogun Total War, og synes ikke det var det helt store.
Splinter Cell: Pandora Tomorrow har jeg ikke spilt, men har spilt eneren, og likte ikke det veldig god. Jeg foretrekker Metal Gear Solid.
Unreal Turnement 2004 ser ekstremt fet ut. Problemet er bare at jeg tror PC-en er hakket for dårlig, så jeg har derfor latt være å kjøpe det.
Ja, min stemme går vel til Metroid.