Pokègal

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har spilt Pokémon i ca. et kvarter, så jeg er ikke så rå at det gjør noe.
Men jeg brukte som sagt Jigglypuff til å denge Giga Bowser i Super Smash Bros. Melée, så jeg er en Pokékjenner åkkesom. :)
 
Pokémon Yellow
Dragonite - Lvl 90
Pikachu - Lvl 75
Mewtwo - Lvl 100
Articuno - Lvl 100
Golduck - Lvl 75
Electabuzz - Lvl 75
Disse er de beste jeg har på Yellow. Tror ikke det blir så mange flere timer med dette spillet nå som jeg snart får Leaf Green.

Pokémon Sapphire
Raichu - Lvl 52
Salamence - Lvl 50
Lombre - Lvl 53
Blaziken - Lvl 71
Kyogre - Lvl 68
Rayquaza - Lvl 76
Det er de jeg spiller med nå.
 
Opprinnelig skrevet av Lodin+13.09.2004, 18.27-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@13.09.2004, 18.12
(Utfordring for faen!)
102206​
Du ba om det. Nekter å søke gjenom sida, men jeg vet Uziga har noe Pokèmon parodier.
Dere andre bør forøvrig ikke klikke der hvis dere setter pris på sjela deres.
102211​
[/b]
Tror kanskje jeg fant en pokemon parodier men jeg vil ikke linke til den :svette:
 
Jeg fikk pokèmon Leaf Green i dag. I løpe av dagen har jeg kommet til Misty og slått ho. Jeg har en Wartortle i lv. 30. Det er den eneste pokèmonen jeg har brukt til nå.

På Pokèmon ruby har jeg:
Rayquaza:100lv
Groudon:92lv
Swampert:100lv
Salamence:52lv
Aggron:78lv
Cacturne:55lv

Har spilt i 145 timer på Ruby og har 198 pokèmon. Mangler milotic og azurill.
 
Jeg har egentlig et spørsmål, er det noen som vet hvordan man får azurill??
 
hmm, har du testet waterstone?
 

epp

firm and correct
Opprinnelig skrevet av Thomas+13.09.2004, 20.22-->
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@13.09.2004, 20.19
<!--QuoteBegin-Thomas
@13.09.2004, 20.58
Har spilt i 145 min på Ruby og har 198 pokèmon. Mangler milotic og azurill.
102269​

Jeg antar du mener 145 timer?
102286​

Riktig, riktig :flau:
102290​
[/b]

*Host*

Jeg har spilt Pokémon Ruby i: 561:07 Pokédex: 200

***

Thomas: Azurill kan du kun få ved å avle (breed) en Marill som holder Sea Incense.
 
æsj... Ruby/Saphire er no dritt, jeg sverger på at jeg aldri kommer til å sette meg inn i det.

Pokemonene blir bare teitere og teitere, de likner på ordentlige dyr med teite navn.
Som den pshycic grisen, herregud, de har røyka bever de som designer pokemonene.
 
På pokemon sølv har jeg Mew på lvl 97... Feraligatr på lvl 95... og noen andre pokemon på rundt 50...
 
anngående MEw: hvordan fikk du den? var du på sånn nintendo messe?

Jeg har foresten en Ditto som jeg kaller "skila", Den harvært hos Daycare på sølv siden jeg gikk forbi første gang. har vel vokst fra lvl 16 til 70 tror jeg.
 

epp

firm and correct
Opprinnelig skrevet av eivind2k@13.09.2004, 21.37
æsj... Ruby/Saphire er no dritt, jeg sverger på at jeg aldri kommer til å sette meg inn i det.

Pokemonene blir bare teitere og teitere, de likner på ordentlige dyr med teite navn.
Som den pshycic grisen, herregud, de har røyka bever de som designer pokemonene.
102334​

Deg om det. Det skal litt til å komme opp med noe nytt (396 figurer i skrivende stund). Jeg likte ikke alle figurene som kom med Gull/Sølv, men har vendt meg til de etterhvert. OG.. Ruby/Sapphire er ikke dritt!!

Til slutt, liker du ikke en figur -- så la være å bruk den da, det er ingen som tvinger deg.
 
Er ikke snakk om en fyr! jeg synes nå det tok litt tid å vende seg til Sølv/Gull pokemonene også, men de hadde fortsatt den samme "roten", den samme stilen, og når jeg for førsten gang [SPOILER WARNING = viktig del av sølv/gull spillet!]-




fikk høre at jeg skulle til Kanto og fange de gamle Pokemonene og skaffe alle gymnålene, fikk jeg den godfølsen jeg savnet fra rød. Når jeg testet Ruby hos en venn, var hele følsen borte, det var ikke no gøy lenger, og det dual-fight systemet var heslig, spørr du meg.
 

epp

firm and correct
Se om jeg bryr meg..

Og dual-fight er ganske så gøy, akkurat som i enkelte rpg's. Det gir deg muligheten for mer strategi, og du kan ikke klandre Gamefreaks for å ikke tenke inovativt. Du får holde deg til Red med færre pokémons og semre gfx og musikk.



/me Playing [Gladys Knight & the Pips - You've Lost That Lovin' Feelin']
 
Se, der har vi den kjempepositive, respketive holdningen ovenfor andre medlemer som gjør deg så kjempepopulær.

Er det virkelig tøft å være en sur grinebiter, som skal virke altvitende over nettet? jeg bare lurer, ta en titt rundt deg, se hva du tjener på det.
 

epp

firm and correct
Hva ??
Det er jo du som er negativ. Jeg liker alle versjonene.

Og når det gjelder populær.. så har ingen beklaget seg til meg, hverken på PM eller på IRC. SÅ BARE RULL DEN INN.
 
Jeg fikk tak i den på nintendo messe ja.. fikk den som lvl 1.. er ikke jeg heldig?
 

epp

firm and correct
Hmm.. jeg fikk den på Nintendo's Roadshow-stand, spikersuppa i Oslo for noen år siden (Pokémon Yellow). Mener å huske at den var på level 5; akkurat som Celebi for Pokémon Gold/Silver.

Btw. har et pr. Celebi monstre til overs folkens, for de som kunne tenke seg å skaffe seg en. Jeg fylte opp begge cartridgene så jeg har totalt 10 stk.