Problemer med avatarer.

Det går visst ikke ann å skifte avatarer nå.

Jeg hadde tenkt til å skifte avatar, men da jeg trykket på oppdater avatar, så bl jeg satt tilbake på forumet sin hovedside.

P

plan_nine

Gjest
Jups, det samme skjedde med meg. De eneste som ser ut til å funke er de som er lagra i forum-basen.

SHDR

Gullmedlem
Du som vet alt må da klare å finne ut det selv?

Ellers er det et lite problem, bare. Vi fikser det ASAP, så trenger ikke dere bruke mer verdifull tid på å mase.

Plan Nine: Jeg er nødt til å spørre ... hva faen gjør du når du ikke whiner, bitcher eller tror du er voldsomt mye smartere enn alle andre fordi du er istand til å ytre negativum?

for meg går det ikke ann å legge inn avatar i det hele tatt. å jeg har prøvd alle mulige forskjellige filtyper men den driten maser bare om at den filtypen godtar jeg ikke... så nå blir jeg aldri å skaffe meg avatar av prinsipp! :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi andre kommer nok aldri helt over tapet, Scwepps, men vi skal prøve å overleve uka.

jeg mottar også meget ofte feilmeldinger når jeg prøver å poste, kommer til en blank side med noe merkelig tekst. og ofte får jeg beskjed om flood control når det ikke stemmer i det hele tatt.

Heh, ser ut som det er mulig å skifte avatar så fort man regger seg på nytt. :D

Shadar:
Hadde ikke du hatt avatar ville du nok stått for en like stor scene som jeg laga, spesielt når du har lagt mye mer flid i din. Og tolket du meg som negativ med "få deg hobby"-kommentaren min kan jeg nesten forstå det. Er jo sjelden nye medlemmer som ikke er "etablerte" i samfunnet kommer med slike nesten personlige vitser.

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av plan_9@19.07.2004, 14.51
Heh, ser ut som det er mulig å skifte avatar så fort man regger seg på nytt.  :D

Shadar:
Hadde ikke du hatt avatar ville du nok stått for en like stor scene som jeg laga, spesielt når du har lagt mye mer flid i din. Og tolket du meg som negativ med "få deg hobby"-kommentaren min kan jeg nesten forstå det. Er jo sjelden nye medlemmer som ikke er "etablerte" i samfunnet kommer med slike nesten personlige vitser.
76882​
Luring, du.

Nå var det nylig 7 (syv) røde medlemmer her inne. Jeg bare "gjetter" at disse er autoritetspersoner, men allikevell er det ikke noe svar å få vedrørende avatar problemet.
Du kritiserer autoriteten på boardet. Det tyder på at du synes du vet bedre enn dem. Jeg gir god deilig faen i om jeg har avatar eller ikke, og min avatar brukte jeg noe i overkant av 5 minutter på, noe som gjøres tydelig av den deilig ulogiske gaussblur-faden.

Få Deg Hobby-greia gir jeg glatt faen i, for den røper bare det du nettopp presiserte via "lagt flid i avatar"-kommentaren din: at du ikke har peiling på grafikk i det hele tatt. Personlig vits? Hva med Forsøk på Fornærmelse?

Sier du nå at du ble fornærma? Det var kun en morsom (til tross for mitt bruk av ordet morsom, ønsker jeg ikke kommentarer ang. hvorvidt det faktisk VAR morsomt eller ikke) måte å si til deg på at det faktisk var et paint emne. Ikke kom og kall meg bedrevitende eller overlegen, for (i følge min tolkning) var det nettopp slik du oppførte deg når du slengte opp bildet ditt, da våres paint bilder (som vi kun brukte tid på for morroskyld) ikke kunne måle seg med ditt. Du knuste dermed hele stemningen i emnet. Ingen turte jo å slenge opp selvlagte bilder når ditt var såpass overlegent. Noe jeg prøvte å fikse på, da jeg synes det var et godt tiltak av Novastrum å opprette et sted hvor folk kunne laste opp sine verke uten å være redd for at andre skal ta dem så altfor høytidelig og dømme dem.

P

plan_nine

Gjest
Nå var det nylig 7 (syv) røde medlemmer her inne. Jeg bare "gjetter" at disse er autoritetspersoner, men allikevell er det ikke noe svar å få vedrørende avatar problemet.

Finnes det ingen måte å få inn ein avatar på UTEN å måtte registrere seg på nytt?
Har akuratt regisrert meg, men av ein eller annan grunn kan eg ikkje slenge inn den avataren eg vil ha. <_<

Helvete, jeg vil skifte avatar!

EDIT: Jeg har ingen avatar!

ARGH! Jeg får ikke skiftet avatar!

Hvis noen bruker avataren jeg bruker nå så skal den personen dø! :djevel:

Du kan bare prøve deg! Jeg har kontakter her på forumet.....................................