Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Var i Arathi Highlands i dag, og jeg tror guilden til The Creature hadde et lite raid der. Så noen folk fra einherjar løpe rundt og slakte folk i Stromgarde, deriblant meg, mange ganger. Uheldigvis klarte jeg ikke å drepe noen av dem. >.<
 
Opprinnelig skrevet av Akuma@02.03.2005, 16.29

183917​
åssen får du alle "tinga" på skjermen til å se sånn ut a?
 
Opprinnelig skrevet av Akuma@03.03.2005, 21.17
Var i Arathi Highlands i dag, og jeg tror guilden til The Creature hadde et lite raid der. Så noen folk fra einherjar løpe rundt og slakte folk i Stromgarde, deriblant meg, mange ganger. Uheldigvis klarte jeg ikke å drepe noen av dem. >.<
184769​
Moahahahahhahaha, selvfølgelig klarte du ikke det:D Husker du noen navn? Har ikke spillt så mye i dag, dæva så sinnsykt mange ganger istad at jeg bestemte meg for å gi opp WoW for i dag og heller finne på noe mer sosialt...
 
Opprinnelig skrevet av Chaz+03.03.2005, 15.45-->
<!--QuoteBegin-Ravi
@02.03.2005, 23.15
Mhm. Han kompisen jeg hadde med drev å sappet deg. Husker du? stranglethorn..
184277​
Ah, jeg hadde fokuset på kameraten din. Var klar for å angripe han, for jeg var veldig skeptisk til sappingen. Han hadde stilig mount også, men jeg presterte ikke å finne en emote på det tidsspunktet for å indikere det.
Men det er litt småskummelt når det er to etter deg, og ene er 7 lvl-er høyere. Var beredt til å sprinte iblant.
184514​
[/b]

Hadde du sprinta, hadde jeg mind flaya deg dessverre. du vil løpe 50% treigere.. Åpner for at han kan sprinte etter deg, uten å ha probs med å ta deg igjen, for så å slakte deg :)
 
Opprinnelig skrevet av The Creature+03.03.2005, 23.08-->
<!--QuoteBegin-Akuma
@03.03.2005, 21.17
Var i Arathi Highlands i dag, og jeg tror guilden til The Creature hadde et lite raid der. Så noen folk fra einherjar løpe rundt og slakte folk i Stromgarde, deriblant meg, mange ganger. Uheldigvis klarte jeg ikke å drepe noen av dem. >.<
184769​
Moahahahahhahaha, selvfølgelig klarte du ikke det:D Husker du noen navn? Har ikke spillt så mye i dag, dæva så sinnsykt mange ganger istad at jeg bestemte meg for å gi opp WoW for i dag og heller finne på noe mer sosialt...
184822​
[/b]
Det var ihvertfall en UD rogue, men jeg husker ikke navn.
Grunnen til at jeg ikke drepte noen var at de løp for fort vekk, så jeg klarte ikke å ta dem igjen :p
 
Vet noen hvor lang tid det tar før en karakter blir slettet? I FFXI kunne man vente i tre måneder, men hvis man ikke hadde reaktivert kontoen innen de tre månedene, måtte man begynne på nytt. Hvordan fungerer det i WoW? Vil karakteren bli slettet etter hvert hvis du bestemmer deg for å ta en (lang) pause?
 
Jeg mener å ha hørt at characteren din blir slettet etter seks måneder, men jeg kan ikke si noe sikkert.
 
Det er da ikke så vannskelig å ta tre steg i uken uansett?

Jaja, jeg har identitetsproblemer, jeg vet det.

Nå har fire av vennene mine begynt som Horde på Burning blade, så da gjorde jeg det samme.

:trollmann:

Er en Tauren Warrior lvl 10 (Bare spilt i dag), jeg prøver å lvle så fort som mulig, da det er drittkjedelig å være under lvl 20 :p
 
Problemet er at hvis du tar tre steg, så må du betale for en måned.
 
Opprinnelig skrevet av Ravi@04.03.2005, 15.53
Hadde du sprinta, hadde jeg mind flaya deg dessverre. du vil løpe 50% treigere.. Åpner for at han kan sprinte etter deg, uten å ha probs med å ta deg igjen, for så å slakte deg :)
185041​
Ah en fellow shadow priest eh? :D
 
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan+04.03.2005, 22.24-->
<!--QuoteBegin-Ravi
@04.03.2005, 15.53
Hadde du sprinta, hadde jeg mind flaya deg dessverre. du vil løpe 50% treigere.. Åpner for at han kan sprinte etter deg, uten å ha probs med å ta deg igjen, for så å slakte deg :)
185041​
Ah en fellow shadow priest eh? :D
185234​
[/b]

Jaha:D shadow er så konge. Storkoser meg med det. I morgen får jeg shadow form. blir lvl 40 med priesten min. Får også mount.. det blir digg, for jeg er møkk lei av å løpe.
 
Hehe, jeg spiller så lite, er bare lvl 18, men scwarthe spellsa koster mye, heftige priser.
 
Opprinnelig skrevet av Ravi+05.03.2005, 04.39-->
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@04.03.2005, 22.24
<!--QuoteBegin-Ravi
@04.03.2005, 15.53
Hadde du sprinta, hadde jeg mind flaya deg dessverre. du vil løpe 50% treigere.. Åpner for at han kan sprinte etter deg, uten å ha probs med å ta deg igjen, for så å slakte deg :)
185041​

Ah en fellow shadow priest eh? :D
185234​

Jaha:D shadow er så konge. Storkoser meg med det. I morgen får jeg shadow form. blir lvl 40 med priesten min. Får også mount.. det blir digg, for jeg er møkk lei av å løpe.
185348​
[/b]
Hvorfor løpe når man har travelform :p
 
Faen, er det no forskjell på drop raten på små 6-slot bagger fra by til by? Hos nybegynnerne såklart

Jeg er nå lvl 11 med Tauren Warrior, og har ikke en eneste bag, men med Nelf priesten min hadde jeg fult opp i lvl 6/7, samme med huntern min.
 
nope... det har alt med flaks å gjøre!
men slik er det bare, flaksen din foretrekker NE! så bytt tilbake hvis du er smart ;)
 
Opprinnelig skrevet av Toz+05.03.2005, 10.23-->
Opprinnelig skrevet av Ravi@05.03.2005, 04.39
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@04.03.2005, 22.24
<!--QuoteBegin-Ravi
@04.03.2005, 15.53
Hadde du sprinta, hadde jeg mind flaya deg dessverre. du vil løpe 50% treigere.. Åpner for at han kan sprinte etter deg, uten å ha probs med å ta deg igjen, for så å slakte deg :)
185041​

Ah en fellow shadow priest eh? :D
185234​



Jaha:D shadow er så konge. Storkoser meg med det. I morgen får jeg shadow form. blir lvl 40 med priesten min. Får også mount.. det blir digg, for jeg er møkk lei av å løpe.
185348​
Hvorfor løpe når man har travelform :p
185373​
[/b]
En av de fine featurene jeg savner med druid :D
 
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@05.03.2005, 08.14
Hehe, jeg spiller så lite, er bare lvl 18, men scwarthe spellsa koster mye, heftige priser.
185361​
Jeg betaler over to gull for mine nå.. ikke akkurat billig.