Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Husker dere han der Derek Smart? Ikke det? Vel, gubben ble legendarisk for mange herrans år siden fordi han bestemte seg for å mekke et romskipspill hvor du kunne toge rundt i galaksen og skyte og handle og styre akkurat som du ville, litt som Elite bare mer detaljert. Dessverre var det aldri noen som lærte Smartingen ordtaket "måtehold er en dyd", så ettersom årene gikk og utgiver etter utgiver sa takk for seg ble spillet hans så komplisert og innvikla at det bare fantes tjue stykker på planeten som klarte å spille det. Litt seinere ble han kjent for å være litt for glad i å mekke drama på nettfora. Jepp. Uansett, han holder fortsatt på, og har han lært noe? Ser dårlig ut, gitt. Spesielt likte jeg denne her: "The mainstream economics of game development today makes absolutely no sense to me. It all boils down to bloat and mismanagement." Oh wow. :gnoh:

Uansett, artig å lese om en mildt sagt spesiell spillutvikler som gjør helt sin egen greie. Hans helt egne greie er da tydeligvis Halo pluss Battlefield bare med grafikk som ville sett døll ut på en Xbox. Nuvel, more power to him.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hahaw. Man må jo være tulling selv for å bite på den der da. :gnoh:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
I tilfelle det var noen tvil om at Battleships Forever herjer kåken:


GIGA DRILL mmmmBREEAKAAAAAAAAAAAAAH
 
Afro Samurai er teh shit, go try!
 

Lodin

Der Waaaah
Fyren har feberfantasier om å være en mix av Sonic og Picachu og har bygd opp hele livet sitt rundt det.
Neste gang dere spiller Little Big Planet så søk etter Sonichu, det er PSN-kontoen hans og han har lagt ut masse brett. =D
 
Hva har det med spillshizzle å gjøre?
Var eeeeegentlig meningen å linke noe som nå er borte, men det jeg skrev er fortsatt sant :$
 

Jante

privileged CIS shitlord
Lodin: Jeg vet hvem Chrischan er, din fisende mink.