Ehm ja har startet og spille dette spillet selv nå, ganske så artig egentlig.
Men hvordan kommer man seg til Rivet City? Fikk ett quest om noe local history greier av hu ene dama som jeg skulle finne ut i Rivet City. Skal også finne ett nytt hjem til han Wilkins gutten så jeg trenger og komme meg ditt. Har ikke klart og funnet veien selv enda, siden jeg bare ender opp nede ved Washington Monument og rundt Capitol Hill. Veiene som jeg ser kan føre meg videre er liksom stengt av ruiner eller gjerdet inn :/ Så er det noen kjapp vei til den byen?
Er forresten bare lvl 9, men har ikke gjort så veldig mange quester, noe rundt 10 stykker tror jeg og de allerfleste er bare sånna side quester. Har ikke rørt main questen siden jeg ikke akter og betale for informasjonen om pappan min i spillet. Ihvertfall ikke enda.
Også har man utforsket ganske så mye av landområdet vil jeg si, har hvert nesten overalt. Man har til og med funnet to nye radiostasjoner, selv om de enda ikke sender noen sendinger.
Også en annen ting, jeg bruker enda den drakta man får fra det ene questet som er en oppgradering av den vanlige vault 101 drakta. Også bruker jeg drakta til sheriffen når jeg skal prate med folk
Men ja kunne snart trenge en bedre drakt som jeg kan bruke i kamp.
Btw noen andre her som også har fått disse Telicom eller hva de nå het igjen folka etter seg? De har stadig begynt og angripe meg i det siste. Tror kanskje det kan ha noe med at jeg invanderte ett eller annet fort som de hadde.
Uansett har klart meg godt så langt, så skal vel klare jeg videre også.