Halo 2 (Xbox)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Nå er det jo 9/11 som er den offisielle datoen. Og ved nærmere inspeksjon merker man jo at det ligner på...

D

Deleted member 91

Gjest
Nei, Revan. Jeg fant en SÅ stor klump med ørevoks i øret!! *vise med arma*

D

Deleted member 91

Gjest
Øhm. Kenny. "Drit i dette her"? Det var jævlig mye ørevoks, skal jeg si deg.
Ja, spillet kommer til å rocke. Intenst.

Opprinnelig skrevet av Baronen+07.11.2004, 19.56-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@07.11.2004, 18.59
Noen grunn til at det slippes på en Torsdag? 11.11 er da ikke en så stilig dato.
131481​
Er det ikke i forbindelse med en eller annen krigs-dag? Det var et eller annet historisk, tror jeg ... :flau:
131512​
[/b]
Vet ikke om det er derfor, men det er en eller annen krigs-dag 11. Novemer ja.
"Våpenhvilen" med Tyskland i slutten av første verdenskrig ble undertegnet 11.11 kl.11 1918.

Kilik

Lokal moderator
fra Gamespot-anmeldelsen:

"A surprisingly disappointing story and a fairly short single-player portion are noticeable shortcomings..."

Det klages også på monoton level-design.

Litt skuffende da det er primært singleplayer-delen jeg har sett fram til. Jeg har selv spilt gjennom de tre første oppdragene av den lekkede versjonen med fransk tale, men venter på original versjon før jeg spiller noe mer. Mitt inntrykk er at det strengt tatt ikke har skjedd så mye på tre år. Veldig mye av det samme, men det var kanskje det vi ønsket? If it ain't broke...

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Kilik@07.11.2004, 21.42
fra Gamespot-anmeldelsen:

"A surprisingly disappointing story and a fairly short single-player portion are noticeable shortcomings..."

Det klages også på monoton level-design.

Litt skuffende da det er primært singleplayer-delen jeg har sett fram til. Jeg har selv spilt gjennom de tre første oppdragene av den lekkede versjonen med fransk tale, men venter på original versjon før jeg spiller noe mer. Mitt inntrykk er at det strengt tatt ikke har skjedd så mye på tre år. Veldig mye av det samme, men det var kanskje det vi ønsket? If it ain't broke...
131646​
Har prøvd den versjonen jeg også. Mitt inntrykk av det spillet var like dørgende kjedelig leveldesign som det første, samme gamle våpnene med nye skins, samme fiendene +1-2 nye, musikken er lik og det samme gjelder den grafiske kvaliteten. Det eneste nye i singelplayerdelen er dualwielding...wooohooo! La oss gi det 9,8/10. Latterlig spør du meg.

Shigsy: De er ikke strengere, de er bare ikke retarderte :)

It's all a big scam!!

On topic: Ser ut som singleplayer delen er det som gjør at spillet ikke er perfekt. Blir spennende å se til helga.

Kilik

Lokal moderator
IGN klarer jeg ikke å ta seriøst lengre. 9.5 til Final Fantasy X-2 samt 9.2 til Dead or Alive: Volleyball sier vel det meste...

103 PS2-spill som har fått 9.0 eller bedre av IGN viser vel hvor ukritiske og opphypede de folka er...

D

Deleted member 91

Gjest
Uansett bedre enn TeamXbox-anmeldelsen. :ler:

Jeg er ikke overrasket. Jeg har visst hvordan spillet kom til å bli fra folk som har lastet det ned, osv. Multiplayer-modusen kommer til å rocke, og det er det som betyr mest for meg. :)

Jeg har fullført singelplayer delen på Halo 2 og det var drit skuffende.. tok meg vel ca 8 timer og slutten var helt på trynet... jeg trudde spillet kødda med meg når rulle txten kom. Blir morro spille det live.

OXM US - 9.7/10
OXM UK - 10/10
OXM AUS - 10/10
XBN -10/10
EGM - 10/10
Game Informer - 10/10
GMR - 10/10
GamePro - 5/5
TXB - 9.9/10
IGN - 9.8/10
Gamespy - 5/5
Gamespot - 9.4/10