Hva Sony har å by på fremover

Vil ha det spillet med god framerate :> Likte definitivt Sotc bedre enn Ico. Ico var en søt og smårørende opplevelse de timene det varte, men spilte det aldri en gang nummer to. Shadow har jeg runna hvertfall fem ganger og har fortsatt lyst å spille remaken.

Lodin

Der Waaaah
Famitsu skriver om det i siste nummer, men har ikke no mer info enn at det skal vises fram på TGS. Fortsatt ikke annonsert.

Visning av The Last Guardian har vært, men har ikke funnet noen sider med filming så det var sikkert ikke lov. Eurogamer har bilder som Famitsu tok. De viser ikke spesielt mye, men Sotc/Ico-collection er i det minste bekreftet. Hurra!

CockMcBalls

El Sabor Professional
Noen som har coppa move enda? Testa forresten Gran Turismo i 3D da jeg var i statene og det var syyyyyyyyyyykt kult. Vil ha tv med tre dimensjoner.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Alle TV-er har tre dimensjoner da ehehehehe

Det e min humor, det kan ingen ta ifra meg

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg tenker om noen år, når jeg er årntli' voksen og skal flytte vekk, da skal jeg kjøpe meg teve med tre dimensjoner og briller. :wizard:
Akkurat nå er nok 3DTV-er litt for dyre. Ikke at jeg har sjekka priser, men jeg bare regner med at de koster fett. Sånnerebare

Lodin

Der Waaaah
Pluss at standarden ikke er fastsatt så man betaler tre ganger for mye for noe som er utdatert når folka bestemmer seg for åssen ting skal gjøres om fem til ti år.

Drauden

SGs kollektive lillebror
oia han drepte lissom en mii med move kontrollen ehhe morsomt

Kan ikke Sony bare holde seg til Butler?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers så kommer det et nytt Yakuza-spill (hell yes), og hvordan har de så variert konseptet denne gang, mon tro? Dere vil ikke tru det, men:

Zombier! Hell yes sier jeg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da har du ikke sett så mye med andre ord ehehehehe det e min humor osv. Uansett, hatters gonna hat, jeg sier ikke nei takk til enda mer OTT zombie-mosing. Dead Rising var grunnen til at jeg kjøpte ny konsoll osv.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Laster ned Enslaved og Castlevania-demoer nå. Sistnevnte har jeg ikke spilt en utgave av siden N64. Det var ræv.