Opprinnelig skrevet av NiloPilo@17.07.2005, 14.38
Skaffet meg endlig MGS3 her er det jeg mener. Begynte skjedelig endte bare dårlig, makan til dårlig historie, eneste jeg likte med dette spillet var faktisk "Cure" opplegget. Da sier det seg selv, var så dårlig dette spillet i forhold til MGS2 som er det beste spillet jeg noen sinne har spilt, historie messig. Det er fakta, MGS3 har blitt voldtatt... Jeg savner så synsykt Fortune i MGS2, den theme sangen hennes...ohhh.... MGS2 var METAL GEAR SOLID, ikke det tullet som har kommet nå. Jeg ble så synsyk skuffet....
Men jeg tror det har noe med meg å gjøre, jeg ble så synsyk forelsket i MGS2...tror ingen andre spill kan slå det spillet....Tror det har noe med endigen å gjøre, da vi får vite at fortune egentlig ikke trenger den elektroniske greia hu har på låret. Tror jeg er forelsket i hu dama :forelsket:
Skaffet meg endlig MGS3 her er det jeg mener. Begynte skjedelig endte bare dårlig, makan til dårlig historie, eneste jeg likte med dette spillet var faktisk "Cure" opplegget. Da sier det seg selv, var så dårlig dette spillet i forhold til MGS2 som er det beste spillet jeg noen sinne har spilt, historie messig. Det er fakta, MGS3 har blitt voldtatt... Jeg savner så synsykt Fortune i MGS2, den theme sangen hennes...ohhh.... MGS2 var METAL GEAR SOLID, ikke det tullet som har kommet nå. Jeg ble så synsyk skuffet....
Men jeg tror det har noe med meg å gjøre, jeg ble så synsyk forelsket i MGS2...tror ingen andre spill kan slå det spillet....Tror det har noe med endigen å gjøre, da vi får vite at fortune egentlig ikke trenger den elektroniske greia hu har på låret. Tror jeg er forelsket i hu dama :forelsket:
242767
MGS2 er jo kun MGS1 igjen med Raiden som hovedperson. Dama som styrer elektrisitet med kroppen . Nesten verre enn The Pain og biene hans. Volgin fikk det ihvertfall til å se braskt ut.
Det som irriterer meg med MGS2 er at det skjer de samme tingene bare med andre personer på et annet sted. Gameplayet er heller ikke forandret bortsett fra at du kan se ut igjennom øynene.
Eneste som var bra med MGS2 var grafikken og når du spiller som Snake. Resten var kopi av MGS ned til nesten hver minste detalj. Jeg kunne sitte å forutse hva som kom til å skje lenge før det skjedde.
MGS3 derimot: Ny setting, nye folk, CQC, en story som er flettet inn i virkligheten. Nei jeg likte 3ern mye bedre. Sikkert en del som er uenige med meg, men også ganske mange som er enig i at MGS3 er bedre enn 2ern.