OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

Uansett hvem som drar dit, dere stikker selvfølgelig opp på scenen og later som om dere tar premien slik Kanye West gjorde en gang i tiden da justice vant beste video på WMA?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Er det nå vi skal svare med samme mynt, og senke oss på deres nivå?
Med andre ord, mekke en gjeng usaklige poster.

I så fall melder jeg meg frivillig. Jeg har jo tross alt ingen lavmål.
Spis bæsj.
Nei, Martin er flere nivåer over det rælet der innen trolling.
Trodde først det var Martin, men Martin hadde ikke orket å registrere seg der og kan faktisk stave.
Jeg elsker dere også.

BF.no er kanskje arrogante i det emnet, men her i gården er vi det over hele linja. Og rly, når var sist det var noe som helst form for treff eller liknende? Bare fordi vi har holdt ut i såpass mange år som vi har, og at vi åpenbart "kjenner" hverandre godt, så er det ikke bare litt tåpelig å påstå at spillegal.no i det hele tatt har et snev av relevans når det kommer til spil. Forumet er en evig oppvisning i ufin oppførsel og drittprat, men det er vel sånn vi liker det, kanskje.

og før noen nevner det ... nei, jeg bidrar ikke stort, men jeg har i alle fall ingen vrangforestillinger om at det er noe som helst her verdt å sjekke ut for nye medlemmer.

edit: bæsj pikk jøde neger homo muslimer.
Se svaret til Frenzy.

Ja, jeg veit jeg er kong brukelig nå.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Uansett hvem som drar dit, dere stikker selvfølgelig opp på scenen og later som om dere tar premien slik Kanye West gjorde en gang i tiden da justice vant beste video på WMA?
Eller "fikse" utdelinga som når Kristopher Schau leste opp feil navn og gav Spellemanns-pris til kompisene i Black Debbath, selv om det var et annet band som vant. Prisutdeleren i vår kategori har sikkert sin pris.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Når det kommer til communities er spillegal et community som helt klart skiller seg ut, og ikke bare pga. 4chan/somethingawful-tendensene, men også de mer modne spilldiskusjonen som dukker opp i ny og ne.
Random kis fra comments på NRK-siden
En fra spillegal, eller er det noen andre der oppe som liker oss?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Sjansene er gode for at jeg nigrer imorgen, så noen andre får holde hånda til pikkolas. Men jeg joiner dere for en øl etter jobb.

SHDR

Gullmedlem
Hvis det er din kreative måte å si at jeg ikke driver med sånt tull lenger, så jo, ja.

Men det er irrelevant. Vi suger fortsatt.
Hvis ikke jeg tar helt feil har du sovet i senga mi, Nabbe, og du vet utmerket godt at det er masse førsteklasses mennesker her. At vi har en litt røff omgangsform hindrer ikke forumet i å være solid gull for de som faktisk klarer å grave seg gjennom de høye barrierene som settes opp for dem. Selv om vi ikke er like aktive som andre spillfora, så er diskusjonen her rundt spill (det lille som er av den) fryktelig mye mer reflektert og interessant enn på noe annet forum.

Hvis Nabbe er nærkis, så tror jeg forøvrig jaggu at jeg er det også.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg møter opp, er ikke så langt unna Rockefeller rundt den tida uansett. Klokka ett, ja?

Det eneste jeg lurer på, er hvor kjip jeg får lov til å være mot vinnerne? RL-forumkrig vinner SG.

Syntes vi skal kjøre forum "Casuals" før premieutdelingen, vi vinner sikkert den, så lenge vi har Sebbern og TheTrain på laget.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Jeg håper de fra komiteene og slikt stikker innom spilltrådene våre. Takket være de intellektuelle hodene vi har i eie (rundt to eller tre?) har vi jo kanskje noe av det beste spillsnakket på norsk nett, noen ganger.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det er ikke "kanskje", word is bond! Kan jo påpekes at dette drukner i bæsj, på flere måter, men det er sånn vi liker det.
Skal jeg gå gangsta eller sjarmis? Skal jeg bli med vinnerne opp på scenen for å motta pris? Skal jeg printe ut SG-flyers med Miss SG bilder? Fifan gleder meg.

Edit: Etter GungHo ja.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Du rapper takketalen til Riou mens Nilo moonwalker rundt deg. Done dusted, asses busted.

Kjør hard gangsta Justin. Så bæsjer du på bf når vi vinner. Og Nicholas ditcha seff, faen om jeg orker enda en kjedelig kveld på fylla med Mjau alene.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvis de andre trekker seg og vi vinner, spanderer jeg øl på alle. Og moonwalker i Nilos minne.