Phantasy Star Universe nytt!

Nei det har jeg aldri sagt.
Du må ha lest feil, desverre.
Fordi dette med separate deler
for offline og online har jeg visst
om en ganske lang stund, og jeg
ville ikke uttalt meg om det motsatte
med mindre jeg hadde kilder som viste
til det. Beklager mister Variabel, du tar
desverre feil.

Ehm... Whatever.

Jeg vet jo nå hva som er riktig, men jeg spurte faktisk: Kan man bruke karakteren man lager i offline mode i online mode?
Svar: Ja.

Uansett! Dette ødelegger topicen, her fortsetter den:

Opprinnelig skrevet av SilentBob@17.05.2005, 23.48
Det du spurte om da var PSO GC.
Du tar feil, lille mann.

Tilbake til topic:

Ikke noe særlig nytt på psu-fronten.
kanskje litt nye bilder på phantasystaruniverse.com
men vi håper nå det blir noe psu info før e3 er over.
222352​
Jeg spurte om PSU ^^.

Forresten, når kommer dette her egentlig? Rart at de slipper ut BB og dette uten så veldig stort mellomrom, selv om disse spillene ikke kan sammenlignes så veldig.

en rask oppklaring Draugen... Sånn som jeg har forstått det vil du i offline delen følge en hovedperson(ikke customizable), mens du i online delen vil kune lage en char som lever i samme univers som hovedpersonen fra offline delen...Og han på alle filmene er hovedpersonen

Ingame bilder er bra, ingame filmer enda bedre..... Synes jeg leste et sted at man skulle kunne utføre seks komboer? Så bare 3 jeg..... Så ikke noe target locking system heller... Og igjen, dette var mest sansynlig fra offline delen.. jeg vil se ingame stuff fra online delen... Det er den jeg eventuelt kommer til å kjøpe spillet for.....

Ellers var det fin grafikk og oppløftende med realtime....
keep it up Bob

Opprinnelig skrevet av Onkel $ander@18.05.2005, 09.16
en rask oppklaring Draugen... Sånn som jeg har forstått det vil du i offline delen følge en hovedperson(ikke customizable), mens du i online delen vil kune lage en char som lever i samme univers som hovedpersonen fra offline delen...Og han på alle filmene er hovedpersonen

Ingame bilder er bra, ingame filmer enda bedre..... Synes jeg leste et sted at man skulle kunne utføre seks komboer? Så bare 3 jeg..... Så ikke noe target locking system heller... Og igjen, dette var mest sansynlig fra offline delen.. jeg vil se ingame stuff fra online delen... Det er den jeg eventuelt kommer til å kjøpe spillet for.....

Ellers var det fin grafikk og oppløftende med realtime....
keep it up Bob
222410​
Riktig det der.
Er bare litt dårlig på å forklare.
bra at noen ordenr opp :rulleøyne:

Skal også ha det kunn for online-delen.
Jeg har hørt at online kan du customize så
og si alt. ALT!11 (stil>alt)

De gamle klassene vil være med (HU, RA og FO),
men vi vil også få en ny en, nemmelig BEAST.
Spennende, spennende.

UBERBØMP!

http://media.ps2.ign.com/media/683/683215/vids_1.html (øverst til høyre)
ny trailer. jeg tittet på. bare brukt samme matriale som de gamle....
Men så! på slutten! en uber character create ting (myemyemye dypere enn på pso) og et par sekunder av online-spilling!

ZOMFG! Jeg vil bryte meg inn hos sega og stjele dette spillet.

forresten; er bare fire stykker der. vil det si at de har beholdt litt av det
gamle systemet?

Spekulasjon: for en stund siden fikk vi vite at "thousands of players will be able to play together blabla"
Så ser vi her at det kunn er 4 ( i og med at alle navnene står på siden, antar jeg at det ikke er flere der) , men på psu er kanskje et team på samme spill som alle de andre folka? slik at man ikke drar til et eget spill sånn som på tidligere pso-spill?

Dette hadde jo vært stilig. Å ikke bare være fire i selve spillet, men
faktisk være in-game heletiden (dårlig forklart, men dere forstår meg)

*danse*

Greit.... Da var jeg solgt.... Alt jeg ba om var å få se noe character creation samt noe online ingame play..... Og det har jeg fått.... Har som sagt vært rimelig nøktern og skeptisk til dette, men nå er det gjort.....

Dette kommert il å bli konge, og skal i respekt for psu spille pso minst 1 time hver dag til jeg får spillet !!!

Er det bare jeg som tror du ikke klarer å holde det det løftet :rulleøyne:

hmm.. nå har ikke jeg spilt pso aktivt på over en uke, men
mine 75 timer på blue burst gir meg et par dager "til overs"
Jeg er med på det. minst 1 time pr dag, starting mandag.
:tommelopp:

edit: revan har fått pso-avatar :(

hehe ok.. skal moderere meg litt... 1 time hver dag fra jeg får ny tv... Altså iløpet av juni.... da blir det ny hl også....