Røverkjøp

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Noen andre som opplever å få kortet sitt declina på play.com? Alle mine kort, samt han jeg bor sammen med, blir avvist. Det er skikkelig dritt, for jeg vil ha Halo 3 til 180 spenn!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sheffield: du har satt myntenheten til euro? Det skal ikke ha stort å si for VISA, men Play er litt kranglete der..

Ja de har jo det herregud satan.

Var på Game her om dagen og mens jeg kikka kom ei dame til kassa og skulle ha en NDS Lite. Hva koster den, spurte hun, og ekspeditøren svarte 1299,- eller noe. Så gikk han bak disken for å hente en. Da sa jeg til dama, "du, den koster sånn 1000 på Elkjøp". Jeg vet ikke om den gjør det der men det var fordi Eqle skrev det. :D Følte meg jævla snill etterpå.

D

Doctor Downs

Gjest
Veit ikke hvorfor jeg hadde fått for meg at du hadde dame. Kom ikke du og la ut om ei jente du skulle prøve deg på eller noe en gang? Mener du altså at du ikke tok til deg alle tipsa du fikk på forumet? Kunne vært en morsom Oma-spøk hvis du bare ikke hadde vært så singel.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
"Skal gi deg no overfladisk jeg beibi" sier du og POW klask pikken i panna*! Funker alltid, jeg lover.

Jeg sender noenganger kunder fra min butikk til andre hvis det er noe de er ute etter jeg vet er godt billigere andre steder, kundene elsker det.

*Hennes panne, ikke din.

Veit ikke hvorfor jeg hadde fått for meg at du hadde dame. Kom ikke du og la ut om ei jente du skulle prøve deg på eller noe en gang? Mener du altså at du ikke tok til deg alle tipsa du fikk på forumet? Kunne vært en morsom Oma-spøk hvis du bare ikke hadde vært så singel.
Jeg skulle snakke med den svenske jenta på hotellet i Tenerife nå i jul, ja. Rett før hun gikk bort til bussen passerte vi hverandre og hun smilte til meg. Så reiste hun. D;

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg skulle snakke med den svenske jenta på hotellet i Tenerife nå i jul, ja. Rett før hun gikk bort til bussen passerte vi hverandre og hun smilte til meg. Så reiste hun. D;
Og det som kunne blitt så mye. Uffda.

Og Myztical får lov til å kjefte på opptåpikk når han blir mod, tenk.

Og det som kunne blitt så mye. Uffda.

Og Myztical får lov til å kjefte på opptåpikk når han blir mod, tenk.
Vet ikke hva du ser på som mye men for meg er klining og roting med ei jente på 14 dagers ferie i Syden mer enn jeg kan håpe på. :D

Uanz, Back to The Future I, II & III boks til 99,- kroner på Platekompaniet. Stygg innpakning, koselige filmer.

Bare så det er sagt så plukket jeg nettopp med med Skate fra Elkjøp i Stavanger Sentrum til 99 kroner. Synes det var en jævlig digg deal.

oma

Village Drunk
Jeg sender kunder til billigere steder jeg også justin, dog bare når jeg er alene på jobb, ellers så får jeg stygge blikk.