Røverkjøp

D

Deleted member 91

Gjest
PlayX selger PS3-utgaven av GTAIV for 299,-. Gadd ikke å logge inn for å sjekke portoen, så vet ikke om de legger på 89 spenn eller noe for frakt. De har endel gode priser på andre spill også og "Blu-ray til DVD-pris", med ned mot 149,- per BD.
Mja, men hvis 89 kroner i frakt er sånt de vanligvis driver med så er du jo oppe over 200 igjen, og da er like greit å bare ta turen til Platekompaniet som pleier å selge BD-filmer til sånn ca 230 kr (de har noen få til 159 fortsatt, som 300, The Departed, etc., og nye filmer ligger vanligvis på 220 tror jeg). Alternativt sjekke play.com, dvd.co.uk og amazon før man slår til.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
PlayX tar viss 39 i porto per ordre uansett. Over 200 har jeg igrunn motforestillinger mot å betale for en Blu-ray, i hvert fall 269,- som Platekompaniet krever for noen av dem eller 299,- som jeg har sett på Videonova. Jeg betalte 199 for Zodiac, men det var director's cut med litt fancy cover og endel bonus. De kommer jo til å komme ned i 159-169 når BD blir litt mer allemannseie, og i mellomtiden kan man importere til samme pris.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn kjapptips så har USA-avdelingen av PlayStation Store sommersalg nå om dagen, noe som betyr at du kan græbbe et lite knippe nedlastingsspill (iallfall noe pokerstyr, PixelJunk Monsters, PAIN og antagelivis det der bowlingtjohoiet) for fem dollaz per stykk, noe som er cirka 25 spenn i skrivende stund. Til sammen en femtilapp for PixelJunk Monsters og PAIN syntes jeg var helt kurant.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Bare der? Har ikke Elkjøp sånn derre prisgaranti-greier?

Det er den eneste Elkjøp-butikken jeg har sett det tilbudet i, jeg tror det var overstock de solgte ut (det var 30+ spill der). Du kan kanskje høre med din lokale butikk og be de ringe til butikken på Moa eller noe?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Tipper det er noe restlager-greier de skyver ut for å bli kvitt det, og i så fall gjelder vel ikke prisgarantien.

EDIT: Eid av Sondre. Men noen på forumet kan kanskje legge ut for en kopi eller to og sende dem i posten, hvis noen andre er interessert?

Expert selger ut alle 360 spill til 999 for 5 spill......... UANSETT FØR PRIS ! WOOOOHO :D

Gjelder det alle Expert'er?

D

Doctor Downs

Gjest
Begynner DVD omsider å bli på vei ut? Elkjøp har'em ihvertfall til nedi 29 kroner, klin ferske til 129 og Blu-Ray nå nedi 149.

De har forøvrig også Orange box til 360 til 199 nå til de som av en eller annen grunn ikke har spilt det enda.

Novastrum

Feminist-elitist
Dark Messiah of Might and Magic til femti,- spenn på Steam. Det er helt klart verdt det, de fleste bugs er rettet og spillet ser pent ut selv etter dagens standard. Ragdollen er kul, pluss over middels gameplay. Jeg hadde det veldig gøy med spillet, men vet at mange er skeptiske - noen sikkert pga. mye bugs ved release.

Det er min anbefalning - 50,- er ikke mer enn to bussturer uansett.

Jeg kjøpte Blue Dragon til X360 for 199,- på Elkjøp på Vinterbro Storsenter eller hva det heter(rett ved Tusenfryd). Mulig det ikke gjelder alle Elkjøp butikkene, men det er bare en måte å finne det ut på.

D

Doctor Downs

Gjest
Lefdal (ihvertfall i Drammen) selger ut UMD-ene sine for 29 kroner stykket for de som måtte ha noe interesse av å se film på en skerm på størrelse med discen filmen kom på. HD-DVDer gikk for 99,-, som ikke akkurat er den beste prisen for et utgått format, men det kan jo nevnes at de hadde igjen noen titler som kan være verdt det, f.eks. Transformers.

D

Deleted member 91

Gjest
Portal er denne ukas Steam Weekend Deal til $9.99 (Like over femtilappen), altså halv pris. Hvorfor i all verden du henger på et spillforum og ikke allerede eier fjorårets beste spill skjønner jeg ikke, men du kan jo f.eks benytte tilbudet til å kjøpe det til noen du er glad i. Går ut inatt.