Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Toz@18.08.2005, 00.45
MUHAHAHAHA

(trykk på de tre linkene)
252705​

Hvorfor mobber alle Paladins? :tommelned: Det synes jeg er veldig dårlig gjordt... Priest kan vel gjøre det samme ved å bruke Shield... samme med Mages med mana shield.

Mages og Priests shields tar en viss menge skade, Pawlydan shields varer et vist antall sekunder.

Edit: Tror jeg, har bare spilt Paladin opp til level 2.. :S

Jeg kom akkuratt inn i det det ble shutdown.. Jævlig artig igrunn...
Finne ett blizzard skilt når jeg er i statene og pisse på det er det jeg skal...

faen as... jeg var nesten inne blizz skylder meg 4 timer!!!!!!

Priests shields
Power shield absorbs skade PW kan absorber 1000 skade og en priest kan ta den opp hver 15 sek med talents.

Mana shield er som det sier: den skaden som skjer tas opp av mana til en vist sted, med talent så får du + 20% mindre loss av mana per skade.

Haumarush is currently unavailable as we are working to solve some issues with this realm. We will restore this realm as soon as possible

We apologise for any inconvenience caused
NEEEEEEEEEEEEI sier dere det... Burde igrunn skifte realmnavn til det som skal stå under avataren min...

Haumarush <-> Queuerush

eller...

Working as intended, når jeg tenker over det..

Jævla haug med nisser... Snakker om å fikse serveren og snakke om det osv.. Nei hva skjer.. Vi legger ned serveren og slenger "dresser room" på forsiden...

Karl.. Damn right..

/golfclap

Opprinnelig skrevet av Karl@18.08.2005, 22.07
Joa, vet hvordan de funker, mer Paladin shields jeg lurer på..
253070​
Paladin skjoldet fjerner all aggro, hvis jeg husker riktig, med tanke på at i instances så attacker mobs cloth users med engang etterpå...

Immune til alle typer for skade og spells

sorry for dobbel posting.. er bare forbanna nå

Opprinnelig skrevet av NukleuZ+18.08.2005, 22.10-->
<!--QuoteBegin-Karl
@18.08.2005, 22.07
Joa, vet hvordan de funker, mer Paladin shields jeg lurer på..
253070​
Paladin skjoldet fjerner all aggro, hvis jeg husker riktig, med tanke på at i instances så attacker mobs cloth users med engang etterpå...

Immune til alle typer for skade og spells

sorry for dobbel posting.. er bare forbanna nå
253072​
[/b]

faen meg forbanna sjæl jeg nå as

jaja, nå er Hamaurballe serveren nede, hvorfor vet ingen, jeg tipper det er for å fikse problemet med at folk autowalker får å ikke bli disconnected.

Det er rimilig enkelt, rett og slett teip ned venstre piltast, og piltast nedover. Du må altså gå baklengs får at du ikke skal bli afk.

Selv er jeg nå 20, og liten stund fra 21. Skulle nettop til å ta mitt andre DM run, men så måtte serveren gå ned =\

Spiller Nightelf rogue

Noen indikasjon på når det kommer opp igjen? Hadde håpa det ikke kom til å bli så stor kø når jeg var ferdig i MC, men det med en gang den kommer opp blir det vel 10k lang kø ... :(

Opprinnelig skrevet av Karl@18.08.2005, 22.33
Blizzard poste noe på Realm Forumet, gidder ikke å linke.
253083​
Jeg postet det :p

Og "nyeste" er
The guys at the office are working on it.