Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.
Oysann, her er det lenge siden jeg har vært.

Noen som har en ide om alles kjære Fenrir her på SP er god? Nekter å tape mot ham i vår lille Tekken 5 turnering når det kommer ut. Vil ikke tape 300 spenn på det sååå <_< Må øve masse... Bli like god som jeg en gang var XD

Oooog han har ikke prøvd Tekken 5 engang. Han har Tekken Tag, men har ikke spillt Tekken skikkelig på noen år. Tror ikke akkurat han er hardcore, så vidt jeg vet. Hvis du øver mye, Tror jeg nok du slår han. Spesielt med tanke på at han ikke kan spille import-spill, og derfor ikke får tak i det før tidligst 29. juli. Kjenner jeg han rett kjøper han det sikkert ikke i det hele tatt.

Haha, vet han ikke er hardcore. Men enkelte er bare gode og klarer mye fort. Men får heller ikke spilt dte før 27 juli. Nedtur... Siden maskina mi ikke er import og orker ikke å kaste bort 1000 kr på en ship.

..i visse situasjoner er slidecard ganske fint for å spille import-spill.. ;)

Opprinnelig skrevet av Klaymen@24.04.2005, 01.41
Ja, jeg har jo faktisk Tekken 5 liggende. Kanskje jeg skaffer meg slidecard, så Fenrir får trent seg opp litt før sommeren.
210807​

NEINEINEINEINEI!!! NEEEEEI! Ikkeeeee =( Ondskap! (Hva er slidecard?)

oma

Village Drunk
har namco bare oversett 4? er ikke den med i pakken? det var da virkelig ikke så dårlig var det vel?

Oma: Nei, du har riktig. Det var ikke så ille.. det var verre!! T4 var helt jævlig, så mye bugs samla på et sted er nesten på grense til ulovlig.

oma

Village Drunk
jojo, men det har da noen gode punkter siden det fikk meg hekta på tekken serien, har merket mangen bugger, SÆRLIG med paul sin d+1+2 men bare til min fordel :p

tag da? hvorfor er ikke det med?

EagleJin

Bear Necessity
Noe av poenget med å lansere Tekken 5 i år var å markere Tekkens 10-årsdag. Derfor la namco inn Tekken 1, 2 og 3, som regnes som retro-Tekken og de spillene som satte Tekken-serien så høyt hos mange.
(Og de hadde plass på disken :p). Namco ville ikke ha med ps2-spillene. Ganske enkelt fordi det ikke er noe "retro" med dem ;)

Litt offtopic nå, men det slidekortet mitt er ondt.
prøvde det hos en kompis, etter mitt lille uhell.
fikk det ikke til :usikker: og du er jeg ikke.
gjorde alt som sto, så t.o.m en film på nettet med noen som brukte det.
rare greier ...

for å være litt ontopic så er tekken 5 fortsatt skikkelig tøft.
får mere bank enn før nå av min bror, som spiller heihachi.
virker som han har fått seg en kraftig oppdatering.

fant ut av noe spennende med Jin.
(vet ikke om dette er helt riktig skrevet men..)

f,f+3,1 1, b/d+2,2, 4

=D sikkert ikke den første som har kjørt den der, men fant det nå ut uansett...

De får vel ikke plass til t4 og ttt på en stakkars disk, og dessuten er det vel fortsatt folk som kjøper t4, så det vil de vel ikke tape penger på.

EagleJin

Bear Necessity
SilentBob: Tror du mener d/b+2,2,3 som juggle ender.

At noen fremdeles kjøper T4... :(

Jin Kazama: Ja, T5 med T1, T2 og T3 kommer til Europa om ikke s åalt for lenge.

Pyro: Alle spillene er på èn disk.

Status
Stengt for ytterligere svar.