Killzone

Har Killzone og vil si at det var ikke noen orgasme på spillfronten. Tror noen fint kan bygge noe bedre på den grafikkmotoren. Men sånn alt i alt så fortjener spillet den scoren. Ikke så langt uti spillet enda, men det var det jeg trodde.
Overhypet spill til de grader.

Tror spillet kan score høyere på online delen. For de få folka som har det.
Nei, venter på Halo 2 jeg heller. Da blir det go gang :)

Opprinnelig skrevet av delta zai@21.11.2004, 00.37
tror noen dette blir playstations svar til halo?
138472​

Nei og det var aldri meningen at det skulle være det heller, OMG its a new HL mod it has to be a CS killer

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av ak74u+21.11.2004, 01.42-->
<!--QuoteBegin-delta zai
@21.11.2004, 00.37
tror noen dette blir playstations svar til halo?
138472​

Nei og det var aldri meningen at det skulle være det heller, OMG its a new HL mod it has to be a CS killer
138478​
[/b]
Vel, det var hele tiden hypet som "Halo killer", spesiellt av sine egne, så det får tåle litt pepper.

Mitt svar på Spørsmålet til Delta Zai er som følger. Svar: ja, konkurrent/utfordrer: nei. Killzone er ok. Ikke noe mer, bare en helt grei tittel. Jeg liker settingen, designet og alt det der, men det er rett og slett utviklet til feil platform. Hadde det blitt gjort på f.eks. Xbox eller Gamecube kunne det blitt mye bedre.

Kommer killzone 26.nov eller 01.des? Alle skriver jo forskjellige utgivelses datoer, blir ganske forvirret. Uansett når det kommer ut, så skal jeg ha det. Har lest mange gode anmeldelser fra spillet og gleder meg. Kommer sikkert til like Killzone bedre enn Halo 2.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da liker du rett og slett ikke gode spill.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@24.11.2004, 20.55
Da liker du rett og slett ikke gode spill.
140575​
Javel? Men jeg sa ikke at jeg ikke liker Halo 2. Jeg digger Halo 2, men av en eller annen grunn syns jeg Killzone ser bedre ut. Men jeg kan jo ikke si noe mer før jeg faktisk har spillt spillet.

Nylig fikk jeg eitrende lyst til å bryne meg på en first person shooter igjen -- mest sannsynlig fordi jeg så Half-Life 2 hos en kamerat og selv vet at dersom jeg prøver å spille det på maskina mi, kommer den til å streike. Umiddelbart og permanent. Derfor blir løsningen i stedet å finne en ... koselig konsoll-fps, og da trådte Killzone inn i bildet. Og dels Golden Eye: Rogue Agent.

Hvilke av disse to anbefales? Er lovordene fortjente? I fall verken av dem skulle være attraktive: Hvilken konsoll-fps vil du tilrå? Har det netplay i tillegg, er det bare positivt.

Forresten, vennligst unnlat å nevne Halo-serien, samt overflatiske meninger.

Svar mottas med hjertens takk.

SHDR

Gullmedlem
Ikke GoldenEye, iallfall. Det er det eneste rådet jeg kan gi deg. Killzone har fått blandede kritikker. Hva med å plukke opp det noe aldrende, men stadig meget gode, Time Splitters 2? Det er moro, det er garantert billig, og det hakker iallfall ikke like mye som 90% av alle andre konsoll-FPS-er om dagen. Og, ja. Det er fete multiplayermuligheter på det, blant annet cooperative single-player.

Go get it, boi!

Det har jeg faktisk spilt hos en kamerat også. Ærlig talt må jeg si jeg ikke datt av stolen og slikket tærne mine av glede da jeg så det. Det er noe med settingen jeg ikke helt liker. Time Splitters 2 har så å si bare useriøse karakterer, og er jeg først på jakt etter fps-er, ser jeg som regel etter en med et alvorlig preg over seg. Likevel; jeg har aldri gitt spillet en real sjanse før, så kanskje tiden er inne for å gjøre det nå?

Ut fra egen kunnskap vet jeg at spillet finnes på både PlayStation 2 og Xbox, så ... hvilken platform bør jeg velge? Og støtter spillet netplay?

Du bør velge etter hvilken kontroll du syntes er best å spille med, null net play, men mulighet for lan med nettverksadapteren er der

Det vet man, gutt. ;)

Etter en liten prat med kameraten min som eier TS2, har jeg forstått det slik at det er visse (overflødige) komplikasjoner ved å kople seg sammen gjennom et LAN. Gjelder dette for begge konsollene? Hva for slags utstyr trenger man? Noen kabler? I så tilfelle; hvor kan jeg kjøpe dem? For øvrig synes jeg kontrollerene er om lag like herlige å bruke, så de blir nok ikke den endelige tendensen for dette valget.